Vrei sa protestezi? Raspunde la Barometru!
octombrie 9, 2007
Ai citit comunicatul cultului penticostal si vrei sa protestezi? Ai ajuns sa citesti toate astea si dintr-o data nimic in viata ta nu mai are sens? Crezi ca esti singurul? Afla!
Raspunde la Barometru.
Acesta NU e un fals demers, e o ancheta sociala reala.
Te incurajez, raspunde la barometru, spune-ti parerea! pentru ca conteaza.
Posted by raulpopa
Filed in Solutii
Tags: barometru, barometrul, barometrul penticostal, blugi, comunicat, crestin, cultul penticostal, muzica crestina, pastori, penticostal, pocait, pocaiti, rock crestin
46 Comments » Filed in Solutii
Tags: barometru, barometrul, barometrul penticostal, blugi, comunicat, crestin, cultul penticostal, muzica crestina, pastori, penticostal, pocait, pocaiti, rock crestin

octombrie 10, 2007 at 8:20 am
Consider ca Biblia este suficient de clara (daca i-ti iei timp sa o studiezi) si nu mai are nevoie de nici un fel de adaosuri… dar pentru ca majoritatea credinciosilor din ziua de azi prefera sa se hraneasca cu lapte..(praf)..asta e!
Nu sunt de acord cu impunerea unui asemenea regulament dar sunt de acord ca vizeaza o problema reala!
Daca Duhul Sfant locuieste cu adevaratr in noi, mai este necesar acest regulament? Cu siguranta NU! Dar pentru ca el exista, cea mai plauzibila explicatie este ca “pocaitii” nu sunt pocaiti..si umblarea cu Domnul nu este autentica. (i-mi pare rau ca generalizez, sper sa se inteleaga)
In ce priveste imbracamintea, poate ca punandu-ne aceste 2 intrebari inainte de a pune haine pe noi, ne va fii de folos:
>>>Asupra cui doresc eu sa atrag atentia? Asupra mea sau asupra lui Dumnezeu?<<<
octombrie 11, 2007 at 9:09 am
fratilor, eu am terminat un liceu teologic penticostal, am fost binecuvantat intr-o biserica penticostala..dar am ajuns la concluzia ca legea omoara Duhul…acum merg la o biserica libera, carismatica cum ii zic uni sau rataciti cum ii zic altii…! Dar daca ajungi sa cunosti intr-un om care poarta blugi, sau intr-o fata care poarta cercei Puterea Transformarii pe care o are Cristos, si cum din dependentii de droguri si multe altele Dumnezeu salveaza atunci nu te mai uiti la astea…
Un lucru ma bucura dar, stiu ca dupa asta Biserica Penticostala va pierde mai multi tineri…bisericile libere sunt gata sa primeasca comori neantelese….si sa poata astfel sa aiba mai mare impact intre tinerii din lume care acum sunt tare sceptici cand merege o fata cu batic la ei sa-i evanghelizeze….Cum zicea si Pavel “si partidele is bune “… Va iubesc pe toti si Domnul sa fie cu voi: si cu traditioanalisti si cu razvratiti..:P
Flavius
22 ani, student
octombrie 13, 2007 at 12:01 pm
Nu-mi vine sa cred ce aud! Reguli,reguli si iar reguli.Oare nu ar trebui sa ne foclizam pe ceea ce am fost insarcinati sa facem? Sa spunem Lumii de Isus.
Cred ca cei care au gandit acest regulament au mari probleme odata cu femeile si poate ceea ce s-a spus la adresa lor(adica a femeii) este din cauza faptului ca nu-si pot stapanii mintea in ceea ce priveste o femeie frumoasa care sa nu uitam ca Dumnezeu a creat-o.
Daca sunteti asa de sfinti fratilor cum se face ca aveti timp in biserica sa va uitati dupa bijuterii, fuste si alte cele? Nu e sarcina voastra sa duceti biserica in inchinare?
Cum se face fratiilor ca nu vedeti surorile din bisericile voastre care sunt”abuzate” sexual si fizic de sotii lor, pentru simplu fapt ca tolba trebuie sa fie plina de sageti…?
De asemenea, Vilele, firmele, autoturismele si camataria pe care o fac unii mai mari ai cultului nu sunt nici macar prin treacat amintite.
Ajungem mai rau ca ortodocsii “faceti ce zice popa(pastorul) nu ce face el…”
Cum se face ca bisericiile penticostale nu au orfelinate sau azile de batrini, iar scuzele lor sunt: acum renovam biserica, trebuie sa inlocuim aerul conditionat cu altul mai modern, sau pastorii trebuie sa mearga in strainatate la specializare, etc.
Nu admiteti lucruri noi?… va intoarceti la castravetii Egiptului ca si poporul evreu, pacat astfel veti pierde tot ceea ce se numeste tineretul bisericii de azi.
Oricum, noi ca si familie, recomandam tinerilor care nu sunt de acord cu acest regulament sa se reorienteze spre alte biserici, care sunt mult mai receptive in ceea ce priveste si nevoile tineretului. Daca nu stiti incotro cautati bisericile metodiste libere(care axista si in Romania)si cele carismatice. Biserici care au inteles foate bine ca Duhul Sfant nu poate fi limitat, doar la o vorbire in limbi sau mai mult la un regulament intocmit de niste muritori.
octombrie 13, 2007 at 10:04 pm
“Cum se face fratiilor ca nu vedeti surorile din bisericile voastre care sunt”abuzate” sexual si fizic de sotii lor, pentru simplu fapt ca tolba trebuie sa fie plina de sageti…?”
…ar fi culmea sa le vedem
octombrie 18, 2007 at 11:42 am
,,Fiecare sa se cerceteze pe sine, si sa nu vorbeasca in dreptul altora.Si daca trebuie sa ne supunem mai marilor nostri, ar fi bine sa ascultam!!!Bine ca ne uitam la sotiile din biserica si nu ne uitam la barna din ochii nostri!Ciudat,nu?
Si de unde acest spirit de razvaratire in atitudinile noastre fata de comnucatul cultului?
Daca ne-ar fi chemat sa fim cat mai extravaganti, cat mai chic, cat mai excentrici de buna seama ca am fi dat navala…
Sunt sotie si mi se pare o jignire ceea ce, mai sus ,amintea cineva ,,sotii abuzate sexual”. In primul rand e o binecuvantare sa ai copii, indiferent in cat de mare numar ar fi!Pana acum Domnul ne-a purtat de grija,pentru ca am primit totul ca pe o binecuvantare!Iar daca cineva din lipsa de intelepciune a adus ocara acestei binecuvantari ,,fii sunt o mostenire de la Domnul, rodul pantecelui este o binecuvantare data de el”, isi va primi rasplata!
octombrie 18, 2007 at 2:19 pm
“Nu judeca ca sa nu fii judecat!”…inainte sa scrieti ceva in vazul tuturor,va dau un sfat:ganditi!…eu cred ca ar fi fost spre binele tuturor sa nu fi aparut internetul,caci prin intermediul lui,a-ti ajuns sa pacatuiti inaintea lui D-zeu!!!…”Cine isi pazeste gura si limba,isi scuteste sufletul de multe necazuri.”(Prov.21:23)…
la urma urmei prin razvratirea voastra o sa ajunge-ti sa va credeti voi isiva dumnezei!!!…in loc sa va rugati pt mai marii vostri,dupa cum ne indeamna si Biblia,ii criticati si scrieti lucruri mizerabile despre ei?…chiar vi se pare normal???
…si inca ceva,nu va este rusine sa va bateti joc de Cuvantul lui D-zeu???…cum puteti sa spuneti despre o femeie care are multi copii ca este abuzata sexual???…aveti grija ce spuneti,si nu uitati ca Dumnezeu aude…si cred ca nu vreti sa simtiti mania lui Dumnezeu revarsata asupra voastra!!!…
…iar in ceea ce priveste ordinea in biserica,nu este normal ca,conducatorii bisericii sa priveasca la ceea ce se intampla in biserica si sa dea sfaturi spre “ridicarea” noastra???…iar voi,pt aceasta spuneti la batjocura:”de ce va uitati dupa fustele si bijuteriile femeilor?”…RUSINE!!!
“…cel ce-si tine buzele,este un om chibzuit.”(Prov.10:19)
…Intelepciunea este asa de rara in ziua de azi…
Prov. 24:14-16
octombrie 19, 2007 at 7:55 am
Vad ca e o problema cu anumite genuri de muzica… De ce oare daca e problema cu rock, hip-hop,… nu e problema si cu manelele din bisericile penticostale??? Alea sunt bune pentru ca ii gandila frumos la urechi pe cei mai in varsta. Atunci sa scoatem si muzica populara afara ca pe mine nu ma zideste nici nu ma duce intr-o stare de evlavie… Nu inteleg de unde pana unde vine cineva si imi impune mie pe ce fel de muzica sa ma inchin lui Dumnezeu?? Ce conteaza, pana la urma inima sau forma??? Sa nu iesim din traditii???
Pe cand o regula sa umblam rasi in cap si fara cravata ca prin 1950, ca vad ca blugii deja au devenit indecenti…
Nu vi se pare ca in loc sa ne preocupam de lucruri mai importante cum ar fi lipsa de rugaciune, lipsa citirii cuvantului, faptul ca tineretul din ziua de azi incepe sa caute mai mult altceva decat pe Dumnezeu, ne preocupam de forme. Ca unii canta si il lauda pe Dumnezeu intr-un fel si nu cum le-ar place altora, ca altii nu se imbraca in costum ci in blugi… si asa mai departe…
Cred ca daca David ar trai in vremea noastra, cu toate ca era un om dupa inima lui Dumnezeu, ar fi exclus din biserica Penticostala datorita formei de inchinare…
octombrie 20, 2007 at 12:23 pm
Pace tuturora…Sincer sunt si nu sunt deacord cu acest regulament… acuma cativa ani buni asa era in biserici regulamentul exact cum e dat acuma..Dar ce nu inteleg,e de ce sa lasat bisericile de acel “regulament”?Trebuia sa continua acel reglument decand a inceput prima data.Acuma la multi li se pare ceva “anormal” sa se aplice acest regulament..Deci sunt lucruri bune in acest regulament,lucruri care nici nu trebuia sa se puna problema la pocaiti adevarati..ci sa se fi stiut de mult si sa fi fost aplicat…Ar fi multe de spus dar o sa continui poate alta data!!
octombrie 22, 2007 at 7:18 pm
imi pare rau ca vad asemenia comentari de la uni frati ,
Si bisericile penticostal au azile si orfelinate . Si nu trebe sa ne uitam la alti pocainta ii propie.Si trebe ascultam de pastori nostri daca dau sfaturi bune ca de aia ia last dumnezeu
octombrie 28, 2007 at 11:48 pm
as vrea sa citesc si eu acest nou tegulament daca mi l poate da si mie cineva sau sa imi spuna unde il pot gasi multumesc.
noiembrie 2, 2007 at 6:44 am
http://cultulpenticostal.wordpress.com/2007/10/04/principii-si-directii-pentru-intarirea-disciplinei-si-climatului-duhovnicesc-in-biserici/
noiembrie 8, 2007 at 7:25 am
Cand eram copil si mergeam la biserica,mergeam doar pentruca nu doream sa supar parintii,stateam acolo pana la ora de rugaciune si apoi mergeam la film sau la stadion sa ma uit la meciul de fotbal…..toate astea pana intr-o zi….cand ma aflam la balconul bisericii cand dintr-o data am simtit peste mine o putere reala dar despre care nu stiam nimic ,doar din auzite.Stiu ca in acel moment am inceput sa plang ,m-am ridicat de pe banca si am iesit afara din biserica,nu stiam ce se intampla.Un frate a venit la mine si m-a intrebat ce se intampla….
Acesta a fost momentul cand am stiut ca sunt cu adevarat in biserica reala a lui Isus,tot ceea ce am auzit ” din mers ” la programele bisericii,acum au devenit realitate.Farmecul si frumusetea bisericeasca m-au cucerit efectiv.
Desi am ramas repetent la scoala din cauza religiei mele,cand nu mai credeam ca o sa merg mai departe la vreo scoala,harul lui Dumnezeu s-a revarsat deplin peste mine si am ajuns sa absolvesc un liceu crestin din tara,apoi institutul penticostal…..
Zilele trecute mi-am adus aminte ce ne invatatu pastorii nostrii de frunte,cum trebuie sa avem grija de cei din biserica,pastorirea bisericilor,grija de frati,vizite la bolnavi,ajutorare….
Nedumerirea mea si mahnirea mea profunda este ca doar cand tatal meu a murit,”fratele nostru pastor” a “binevoit sa intre in casa noastra”….de atunci in colo…..pauza…desi mai bine de 20 de ani parintii mei sau ocupat de intretinerea bisericii…..
In timpul facultatii,pana acolo am ajunsa sa-mi complectez eu fisa de practica data de la facultate deoarece pastorul meu nu a avut timp sa ma puna sa predic macar o dat intr-un an …..eu eram student la teologie….
Ba mai mult un coleg de-al meu de la facultate ,caruia i-am incredintat secretul vietii mele,cel mai teribil secret personal,adica marturisirea mea,a “biunevoit sa ma denunte”,cica ,din cauza faptului ca nu am vrut sa ma insor cu nepoata lui….
Prin aceasta vreau sa zic “ce calificati sunt unii teologi’sa dasitruga viata oamenilor,nu sa-i atraga spre biserica.
Astazi sunt casatorit cu sotia mea printr-un miracol Dumnezeiesc,numai El putea sa faca o asa lucrare,in care am auzit vocea Domnului care mi-a zis “vezi ca vine fata care este pentru tine ” si asa a fost.
La orice pas vad mana lui Dumnezeu care a fost ,este si va fi cu mine…..nu oamenii,nu pastorii.
Nu verighetele,nu un anumit fel de tricou cu cine stie ce inscripti pe el,sunt adevaratele probleme ale bisericii.Modul in care percepem lucrurile si mai ale ce calauzire avem din partea lui Dumnezeu in a pune in practica nu ceea ce am invata de la mai marii nostrii ci ceea ce am invata din Biblie.
Stau si ma gandesc azi la copii mei ce va fi cu ei cand vor creste mari.Vor gasi si ei acelasi farmec si fantezie in aceasta descoperire dumnezeiasca?
sau cati din bisericile noastre mai simt aceasta mireasma dumnezeiasca ce ne tine efectiv in prezenta lui Dumnezeu ?
fara aceste lucruri suntem doar un chimval zanganitor si fii de draci care doar aducem batjocura si hula impotriva lui Dumnezeu,suntem cei mai scarbosi oamnei si nesimtiti ,cei mai depravati oamnei,mai ceva ca ultimul gunoier sau cersetoe,macar ca de ei Isus si-a facut mila si ia intrebat de starea si situatia lor…..
Mai ganditi-va frati lucratori la …..oameni….frati…din bisericile voastre…ei reprezinta adevarata valoare bisericeasca in ochii lui Dumnezeu,nu sa avem nu stiu cat de “mandra ‘biserica,masina…..
Un simplu fiu de Dumnezeu…..
Hai sa ne pocaim pana nu este tarziu…
noiembrie 10, 2007 at 8:57 pm
trebuie sa recunoastem ca acest cult al nostru, nu a avut niciodata o baza puternica. Am scaldat ideile de la Ana la Caiafa, fara sa expunem urmasilor nostri in Cristos o temelie tare si sigura, cu alte cuvinte doar vorbe, sa le respecte altii, nu noi. In fiecare an din viata noastra am impus reguli care nu au facut altceva decat sa indeparteze foarte mult tinerii de la casa D-lui ca apoi sa nu ne mai intereseze de ei…chipurile :SUNT PACATOSI. luam bataie de la tata daca ma prindea la televizorul vecinului…stiti cine a avut PRIMUL televizor din biserica?::: PASTORUL, care dadea cu pumnul in amvon impotriva. mie mi-e rusine sa spun ca sunt Penticostal..cate ar mai fi!
noiembrie 10, 2007 at 9:35 pm
este adevarat despre musica, spusa unui frate, ca este la moda declaratia de dragoste cu DOUA INTELESURI, in contestul cantarii, care te face sa te gandesti daca e vorba despre modul de adresare lui Dumnezeu..sau ptr Altcineva. sunt de acord cu cenzura cantarilor, dar raman in suspans alte probleme de conduita care trebuuie sa o aiba orice Copil a lui Dumnezeu care nu are nevoie de o impunere omeneasca , daca ele nu IZVORASC din inima curata patrunsa de Dumnezeu. Este o rusine fata de celelalte CULTE care ne urmaresc, sa-mi spuna mie Cultul cum sa ma port…NOI NU SUNTEM LUMINATI FRATILOR? mai ales ne mandrim ca suntem plini de D. Sfant. Rusine!!!!! Imi pare rau ca trebuie sa afirm, nu ca o incurajare ci doar ca o confirmare, caci indiferent cat sa-r chinui un Cult sau un altul, sau un Pastor, un Comitet a une i biserici, pentru a indrepta pe unul su altul,,,,ramane in picioare cuvantul Domnului, si cine ramane TARE pana la sfarsit(ajuta-ne DMNE) va culege Rasplata, pe mine incepe sa ma convinga ideea ca in vremurile de pe urma va conta foarte mult si decisiv FAMILIA noastra, daca vom privi in jur prea mult este riscant de a cadea, va cantarii foarte mult relatia Familiei cu Dumnezeu…ce face Fratele e treaba lui..si totusi Lumea va merge inainte si sa ne asteptam la si mai multe, e deabia inceputul.Satan va avea un mare castig, dar credem ca Mila Domnului va actiona in ajutorul celor care sunt cu adevaratCopiii LUI…depinde foarte mult de noi. Atentie ca nu cumva acest DECRET sa indeparteze pe foarte multi de casa Domnului. “Nu poti obliga pe cel obez sa isi lase burta jos peste noapte fara sa il iei cu incetisorul ca sa slabeasca”..va muri de alta boala mai ales ca l-am lasat sa se ingrase sub ochii nostri la fiecare program de Duminica. este un capitol delicat…REPET : Daca esti Nascut din Nou , daca suntem, nu are nici-un efect toata Mascarada asta cu Decrete de buna purtare, sa citim Biblia fratilor!
noiembrie 13, 2007 at 5:18 pm
eu cred k Dumnezeu ne vrea ptr el.chiar dak mai trecem prin incercari/////////////chiar dak siau batut joc la scoala multi de mine k sunt crestina…….dar cred un singur lucru k cel ce se increde in El nu va fi facut de rusine…
noiembrie 13, 2007 at 6:42 pm
s-au tampit….comunism din nou. Mai oameni buni….oamenii se pierd din cauza ca voi in loc sa legati rani….si sa vedeti cata suferinta este in popor, adaugati pe gatul lor chestii care nu au nici o legatura ce cele scrise in sfanta scriptura. Sunteti in intuneric….daca ati cunoaste sripturile ati constata ca trebuie sa iesiti sa castigati oamenii pentru Cristos….nu sa sufocati pe cei ce deja s-au decis pentru cristos. La oameni ca voi se referea scriptura cand zicea …doamne, doamne…nu am facut noi cutare lucru si cutare….etc. reveniti-va si va pocaiti…ca pana realizati voi prostiile astea ce le aveti in cap…..vine Domnul si va prinde obositi de incercarile voastre de a face ceea ce nu este scris.
noiembrie 23, 2007 at 9:07 am
PENTRU CEI CARE NU STIU:
Acest regulament este dat pe langa multe alte invataturi din Biblie. “Regulile” acesta (daca le poti numi asa, fiindca regulamentul este destul de ingaduitor) sunt date desigur dupa curatirea sufletului. Dar mai intai trebuie sa faci voia Domnului si sa fi curat in ce priveste omul din launtru – sa fi binecuvantat cu daruri duhovnicesti, sa iubesti sa nu urasti, sa nu judeci, sa nu ucizi (cu ganduri).
Acest regulament este cu adevarat pentru oameni “pocaiti”.
2 Corinteni 8:8 Nu spun lucrul acesta ca sa va dau o porunca; ci pentru ravna altora, si ca sa pun la incercare curatia dragostei voastre.
Cei a caror duh naste dorinta de a implini ce spune cei care reprezinta Cultul Penticostal. NU UITATI RESPECTUL, frati si surori, tineri si tinere! (Si eu am 20 de ani, sunt tanara!)
E UNA SA AUZI DIN GURA UNUIA CARE IMPLINESTE REGULAMENTUL… dar spun ca si eu m-am regasit in unele puncte si stiu ca trebuie sa ma schimb!
De mica stau in Austria si cand imi cautam prietenii si cunoscutii vechi din Romania pe hi5, m-am speriat de tinuta unora care se numesc “crestini” fiindca este adevarat ca nu-i mai poti deosebi de lume. Eu poate pot sa vorbesc mai obiectiv. Vad schimbarea mai drastica fiindca nu traiesc cu crestini din Romania sa-i vad in fiecare zi.
Ezechiel 11:12 Si veti sti ca Eu sunt Domnul, ale carui porunci nu le-ati urmat, si ale carui legi nu le-ati implinit, si ati lucrat dupa obiceiurile neamurilor care va inconjoara.”
Cand am privit mai intai la mine am vazut ca am si eu puncte deficiare. Nu spun asta ca sa vorbesc de rau pe cei care nu impliesc regulamentul, ci doar vreau sa va instiintezi cat de surprinsa si chiar speriata am fost sa vad schimbarea si de fapt americanizarea ce are loc in Romania.
Asa ca sa nu mai spuna nimeni ca regulamentul se refera doar la imbracaminte. DA! BIBLIA E EVANGELIA TEXTILA, DAR E SI EVANGHELIA DAR E SI EVANGHELIA IGIENIEI, A HRANEI. EA ESTE DIDACTICA!
Dar ce m-a zbat? Cine vrea asculta si cine nu-i convine sa iasa din cult sau sa se pocaiasca! Ca va reamintesc mai o data… ACESTE DIRECTII VIN DIN CONSIL!!!
noiembrie 23, 2007 at 9:24 am
By the way… nice orthografical mistakes I made!
)
noiembrie 23, 2007 at 1:45 pm
cred ca multi inca nu inteleg ce inseamna pocainta…renuntare la tot…renuntare la viata insasi…atunci n-ar mai fi nevoie de edicte din partea cultului…care sunt si asa incomplete…ma-ntreb,…cum vede Isus toate lucrurile astea…cum ne vede El pe noi…modul nostru de viata care se confunda cu cel al lumii…”va trimit ca pe niste oi in mijlocul lupilor”…numa ca ori ne-am imbracat in piei de lupi sa le asemanam….ori am devenit lupi de-al binelea….cand iubesti pe cineva…incerci sa faci tot ce-i place …nu stiu noi cat incercam sa-I facem pe plac Domnului…sau cred ca incercam sa-L convingem sa renunte El la directia pe care ne-a stabilit-o…si sa o reformuleze…
noiembrie 26, 2007 at 10:20 am
Sa fiti binecuvantati!
Asa cum au spus si altii, sunt si lucruri bune si lucruri rele. Personal cred ca fiecare adunare locala ar trebui sa-si stabileasca un minim (nu maxim!) de reguli valabile cultural local. Daca eu impun (in primul rand mie si apoi celor ce accepta, nu fortat) niste reguli de comportament ar trebui sa o fac in spiritul in care Pavel l-a taiat imprejur pe Timotei. Adica pentru sufletul celorlalti! Sau cum spune tot el: “cu iudeul m-am facut ca iudeul…”. Atunci cand vedem in Biblie reguli ar trebui sa vedem si aplicatia lor locala. Altfel as pune o intrebare de baraj cu privire la comportamentul lui Ioan, anume cum si-a permis sa se rezeme pe pieptul lui Isus la cina? Cum ar fi judecata atitudinea asta in contextul cultural de azi? Consider buna orice infranare dar si orice “extravaganta” (din punct devedere cultural personal) atunci cand foloseste castigarii sufletelor celor in mijlocul carora ne pune Dumnezeu. Nu forma mea arata cat sunt de pacatos… ci doar motivatia pentru care arat cum sunt.
noiembrie 26, 2007 at 10:23 am
Nu cred ca acest regulament trebuie impus bisericilor… fiecare trebuie sa gaseasca forma cea mai potrivita prin care sa se manifeste spre castigarea sufletelor din jur, pastrand nealterate principiile de viata. Formele pot fi schimbate… si chiar trebuie de multe ori, principiile insa nu!
decembrie 7, 2007 at 6:03 am
Reguli,astea ne omoara spiritual, personal nu agreez cu toate regulile marunte care se inpun membrilor si care este grija cea mai mare a majoritati. Eu fac parte dintr-o bisericuta mica dar unde ca peste tot reguli sint pe primul plan,si critica cit incape, intrebarea se pune foarte des de la amvon ” de ce nu e har in biserica” cum stati fratilor ca niste bolovani pe scaun, nu tu un amin, nu tu un Aleluia, nu tu miini ridicate daca asa simte unii,ca se gindesc pai cum mai frate sa ridic miinile ca nu este voie,..reguli.. pai toata lumea se gindeste cum sa respecte regulile! si sa nu calce strimb ca vai de el,ea..sa vezi tu birfa..nu ma pot bucura in Isus si nu ma pot exterioriza ca mi-e groaza de Sfintele din biserica..ioi. Ar trebui fiecare sa se ingrijasca cum sa developeze o relatie cit mai intima cu D-zeu si sint sigura ca fiecare care v-a avea acea realatie v-a fi luminat de El, cum sa fi un representat al cerului aici pe pamint.
decembrie 17, 2007 at 4:47 pm
Oda prostiei! Poporul roman e un neam de poeti. Iata ca nici pastorii nostri nu sunt mai prejos, numai compozitia lor e de prost gust. Intr-o zi, mai devreme sau mai tarziu, de slujitorii astia se vor apropia unii si le vor spune dur, dar sincer: Taci ca esti prost! si se vor muta la cealalta biserica( si nu ma mir daca va fi baptista)…acolo se vorbeste 2 limbi straine, se citeste Eminescu, se uita la meciurile romaniei de la campionatul european, se citeste ziare si se uita la hbo, se merge la vot…si au inteles cel mai simplu adevar ca “Hristos in noi, nadejdea slavei”. Nu chestiile astea ma vor duce pe mine in cer sau vor contribui la spiritualitatea mea! Doamne, multi au sarit gardul cand usha era deschisa! Dar ce sa faci scria “OPEN” si inculti nu au inteles! Daca scria SUV, VILA, Bani, Donatie… mai pricepeau. Doamne iti multumesc ca l-ai trimis pe Hristos pt noi, si nai dat mantuirea pe mana unor pastori, ca nam mai fi vazut cerul multi dintre noi. Adika, ma intreb si eu , CA PROSTU, de ce nu siau propus sa dea o LEGE CULTICA prin care sa ceara ca fiecare pastor sa faca publica averea si venitul lunar si provenienta. CAt despre donatile pe care leau primit sa fie interogati daca ele sau facut pt biserica sau pt ei. Cate babutze amarate nau lasat casa la bise …si ea a ajuns poate la..sa ne pastram calmul si sa nu mai vorbim ca devenim prea rautaciosi si suspiciosi si atunci cerem dosarele de la SECU! sa incercam sa “merem” inainte.
ianuarie 8, 2008 at 2:12 am
Fratilor voi nu cu regulamentul aveti probleme, voi n-aveti chef de pocainta, macar recunoasteti deschis.
Sa te imbraci decent intr-o biserica te invata chiar si codul bunelor maiere, dar daca nu va place regulamentul asta inseaman ca si cu maniarele va impacati “excelent”.
Eu nu vad nimic exacerat sau “traditionalist” si invechit in regulament. Vreti ceva nou? sorry, biblia nu se schimba.
Intr-adevar in unele idei aveti dreptate,(tinerii cam sunt lasati de izbeliste si neintelesi) dar de ce sunteti lasi si dati coltul( fugiti la baptissti, la carismatici), dac credeti ca se poate face o schimbare spre mai bine, incercati aici ceva si daca e dupa voia Domnului o sa reusiti.
Daca am fost prea dur, sper sa nu se supere unii prea tare, dar a fugi de reguli nu-i o solutie, intradevar biblia ne propovaduieste libertatea, dar nu libertatea la care va ganditi voi. Voi cei care cautati disperati sa fiti liberi nu uitaiti ca Hristos a venit sa ne faca robi si nu liberi. Poti alege sa fii un libertin rebel sau un “rob bun si credincios”
ianuarie 8, 2008 at 2:33 am
Nu vreau sa sa inteleaga din primul meu comentariu ca sunt un conservator inrait si neintelegator.
Sunt de acord si am constatat si eu ca sunt multe probleme in cultul penticostal si in bisericile noastre, dar nu revolta si vorbaria multa sau parasirea bisericii vor rezolva situatia de fata. Daca acum intoarcem spatele la un banal regulament si ne impiedicam doar de atata, ….
Asta-i biserica de azi, dac nu va place …ganditi-va …. ce veti face voi cu biserica de maine???.
ianuarie 21, 2008 at 9:08 pm
Am postat un coment in ianuarie si constat k a fost sters. N-am fost vulgar deloc,asa k nu inteleg masura. URAT!!!
februarie 16, 2008 at 1:21 am
Am postat cateva comentarii care au fost sterse . Da am fost ironic dar nu peste masura. Este “cristal clear ” adica limpede precum cristalul ca sunteti rau intentionati , nu cautati sa artati adevarul .Acum pot sa spun ca barometrul pocaintei voastre este in deriva
februarie 18, 2008 at 1:41 pm
Ar trebui vorbit cu Akisemet…
este instalat un plug-in care sterge spamuri, probabil s-a identificat ca spam. Eu nu tin minte sa fi sters…
februarie 19, 2008 at 11:03 pm
fratilor vad ca va tot legati de regulamentu asta.din cate am observat eu si din cate stiu eu regulamentu asta ee facut dupa biblie si cum mai zicea cineva poate nici nu ee asa de drastic cum scrie in biblie pacat ca noi tineri am ajuns sa largim calea cand stim prea bine ca caci calea asta a pocaintei ee o cale stramnta si scrie in matei 7.13:14¨intrati pe poarta ceea stramta.caci larga este poarta,lata este calea care duce la pierzare, si multi sunt cei ce intra pe ea.dar stramta este poarta, ingusta este calea care duce la viata,si putini sunt cei ce o afla¨..asaca fratilor dece ne legam noi de regulamentu asta cand pt noi ii adevarat ca daca am fii pocaiti nici nu ar trebui sa fie dar asta ee ca nu suntem pocaiti si cei care au facut regulamentu asta eu cred ca au fost intentionati bine si daca ni se pare greu de respectat regulamentu si ni se pare iesit din comun haideti sa citimi biblia si sa implinim ce scrie acolo.problema ee ca asa cum scrie biblia ca in vremea de pe urma putini vor fii aceia care vor suporta invatatura sanatoasa sa stiti ca ee de datoria pastorilor sa faca aceste regulamente pt a incerca sa indrume cat mai bine oile dar ca noi nu vrem sa ne lasam carmuiti.fratilor sa nu uitam ca noi traim daca traim pt domnu si daca va fii sa murim sa murim pt el…pacat ca noi nu mai traim pt domnu..stau si imi aduc aminte cum erau penticostali nostri asa cum ii numim noi tinerii: invechiti, ramsi in urma, asa cum erau ei cu restrictiile lor legat de imbracaminte si altele dar se vedea cu adevarat cum lucreaza domnu si asa cu muzica lor care o stiau si scoala dar stiau ce vor.hadeti sa nu mai vedem paiu din ociu altora sa vedem barna din ochiu nostru si sa ne pocaim si sa implinim ce scrie scriptura si atunci va asigur ca nu va mai fii regulamente ca si acesta si hadeti sa ne rugam uni pt alti si pt pastori si cei din fruntea cultului ca asa ne cere biblia nu sa ne judecam uni pe alti ca nu la asta am fost chemat. si am vazut ca zicea cineva ca dece se leaga pastori de sore ,de lantisoare etc.lor pastorilor si ce ce conduc biserica, lor le cere biblia sa se uite si sa judece ce are de facut iar noi cei care alcatuim biserica tre sa ne rugam pt ei sa respecte biblia si sa lea domnu putere sa face ceea ce trebuie fiindca si ei sunt oameni si supusi salabiciunilor ca noi toti de altfel nu sa ii criticam nu la asta am fost chemati.hadeti sa ne pocaim si sa traim intradevar pt domnu nu pt firea asta pamanteasca din noi.
martie 12, 2008 at 7:57 am
PENTICOSTAL!ce inseamna acest cuvant?cincizecime,da!acolo s-a intamplat ceva nou o schimbare la care autorul a fost ISUS HRISTOS CEL INVIAT,si acum dupa 2007 ani ce avem ? o organizatie care numai are aceea temelie de la cincizecime si stiti ce inseamna aceasta ca faceti?uzufruct,delict in fata lui Dumnezeu,pentru ca folositi un drept care nu va apartine in mod crestin,deoarece nu practicati darurile DuhuluiSfant,ii scoateti pe cei cu daruri afara,disciplina lasa de dorit si ordinea in biserici,sunt multe biserici in care nu sunt pastori ci doar asa zisi invatatori care nu accepta darurile spirituale si sa nu mai zic de imbracamintea femeilor,trairea asa zisilor crestini este total diferita de cea ce ne cere Biblia sa o implinim,prefer sa nu mai intru intr-o biserica care nu este dupa voia lui Dumnezeu,si ce spune Dumnezeu despre astfel de BISERICI ?ca sunt o SINAGOGA A SATANEI.Da asa sunt multe biserici din lume,chiar daca vorbesc cuvantul si nu au trairea dupa biblie,sunt farisei,dar peste acele biserici vor veni urgiile din apocalipsa18;4-10,acolo sunteti pentru ca folositi o denumire a biserici care nu va apartine,cercetati-va si veti vedea cine sunteti,si ar fi mai bine pentru voi sa va schimbati denumirea biserici,daca nu sunteti conform dupa fapte apost.2;21si mai ales vers 17-18.ca sa nu fiti dusi la judecata cea mare,si sa fiti aruncati in iazul de foc,nu va inselati singuri caDumnezeu nu se lasa inselat si nici batjocorit,EL ne-a spus “fiti sfinti caci eu sunt sfant”.DUMNEZEU SA VA CALAUZEASCA IN TOATA TRAIREA VOASTRA.Amin
aprilie 12, 2008 at 3:13 am
Oameni buni trezitiva la realitate si lasati sf`urile deoparte,majoritate sunteti fosti talhari, barbugii hoti, violatori, batausi, alccolisti etc. care deodata vatzi trezit cu o asa mare frica de dumnezeu si acum va dati oameni lui ,va vedeti in rai,binenteles fara nici un fel de pacat.Bai baieti si fete cand va cresc copii sa nu uitati sa le spuneti cine suntetzi cu adevarat si treaba cu spalatu pacatelor va cam pune un mare semn de intrebare multora dintre voi (exemplu un frate de`al vostru care munceste cu mine)hahaha va rad in fata .Umblati numai cu vrajeli dar de fapt sunteti adepti unui cult “religios“care se inmultesc
ingrozitor de repede si mai ales in randul celor
saraci pentru ca sunt finantati din afara! Partea buna este ca pe multi i-a lecuit de bautura, furat si alte alea!Partea proasta este ca se inmultesc foarte repede, fac copii cu nemiluita! ce ar fi sa faca
fiecare familie de pe acest pamant cate 8 9 copii
intr`o viata de om unde am ajunge,cred ca ne`am calca
in picioare faceti un calcul in 50 de ani inmultiti
nu zic toti locuitori planetei jumate din ei cu 8
impartiti la suprafata pamantului si analizati
situatia.Natura nu stiu unde o sa o mutaam sau nu stiu
noi unde o sa ne mutam caci cu siguranta nu vom avea
loc pe aceasta planeta.Parerea mea personala e sa
facem copii si ce sa mai, poate unu peste alti ajungem
acolo sus unde voi visatiHai bafta la noroc Publicati
vorbele mele pe pagina voastra,sunt curios si vreau comentarii din partea voastra vam
pupat si nu uitati ca toti suntem frati si ca avem
acelasi sange
aprilie 12, 2008 at 3:26 am
inca ceva culoarea lui adam si eva ma framanta si ma intreb oare cu ia lasat dumnezeu albi,negri sau alb negru astept raspuns
august 22, 2008 at 9:15 am
mai,feriti-va de penticostali.am facut si eu liceul penticostal dar am ramas ortodox.Ei nu te indeamna sa mergi la biserica,ci la o ANUMITA biserica.Rock-ul crestin pe care il practica este satanic.Noi ortodocsii,asa pacatosi cum suntem cand ne inchinam in sfanta biserica nu batem din palme si zbieram,avem o atitudine de supunere fata de Dumnezeu.
august 22, 2008 at 9:19 am
daca nu reveniti la adevarata biserica a lui Hristos Ortodoxa,de 2000 de ani de existenta nu va veti mantui
sunteti despartiti de Hristos.Mantuitorul spune ca daca ati stricat o porunca mici veti fi in Imparatia Cerurilor.Nu avem nevoie de voi,sunteti despartiti de Biserica,sunteti despartit de Hristos
septembrie 28, 2008 at 11:41 am
Alexandru , banuiesc ca tu ai citit Biblia, si banuiesc ca ai citit si ce-a spus David , dar eu iti recitesc
“Te laud Doamne, cu tot trupul meu”.
septembrie 28, 2008 at 11:49 am
Si ce legatura are? Daca biserica ortodoxa are 2000 de ani, ea ii mai cum? Alexandru , daca biserica Ortodoxa , ii cea a lui Hristos, de ce nu respecta porunca a-2 ?
Porunca 2 : “Sa nu-ti faci chipuri cioplite, sa nu te inchini inaintea lor, si sa nu le cinstesti” … la ortodoxi, cand se intra in biserica , se pupa icoana … Imaginile cioplite, amuletele,idolii si icoanele nu pot salva pe nimeni de la pierzarea vesnica.La fel, mergeti si pupati corpul nu stiu carui sfant, (daca a fost sfant , o sa-l rasplateasca Domnul) , dar daca ii atingi tu hainele , nu vad ce s-ar putea intampla … tot Domnul spune sa lasam vii cu vi si mortii cu mortii.
noiembrie 13, 2008 at 7:05 am
Stimata Redactie,
Citesc cu multa incredere si bucurie articolele din paginile ziarului dumneavoastra, avind o deosebita admiratie si respect pentru curajul cu care prezentati realitatile cotidiene ale vietii de zi cu zi. Ma numesc Simina Zagrean, sunt consilier juridic si in pofida timpului atat de comprimat in activitati zilnice, totusi gasesc intotdeauna momente bune, ca aici, din tumultuosul Chicago sa ma simt conectata cu evenimentele inconjuratoare prin intermediul eforturilor dumneavoastra gazetaresti. De 15 ani de cand sunt in America ceea ce m-a facut intotdeauna sa ma simt in siguranta a fost corectitudinea si respectarea legilor, indeosebi a acelor legi care in tara noastra – mama, in Romania, datorita circumstantelor nefavorabile au fost viciate timp indelungat si anume respectarea libertatilor umane.
Subliniez asta nu numai ca jurist, ci si ca un simplu om care observa ca in anumite comunitati romanesti chiar si din Statele Unite, s-a prezervat reminiscenta acida a coruptiei si cultului personalitatii intodeauna avid dupa castig, indeosebi in zone care ar trebui sa fie ferite ochiul rau al dracului – banul sau de pacatul grandomaniei – mandria. Toate acestea, alaturi de alte fapte ale firii le putem gasi cu multa usurinta in comunitatile crestine romano-americane, acolo unde calauzitor spirituali, au schimbat scoala de partid cu cea de pastori. Multi dintre acestia predica pocainta, dar o fac doar pentru altii, vorbesc despre bine, dar viata lor si caracterul fata de ceilalti denota multa necredinta si dispret. Nici nu este de mirare cum aici, in Chicago, anul acesta, biserica penticostala a pierdut increderea in cativa pastori care au fost oamenii Domnului, pina in momentul in care FBI-ul a revelat viata corupta si plina de murdarie a acestora. Si fara indoiala ca ar trebui sa continue purificarea bisericii din zilele noastre nu numai aici in Chicago, ci si in Michigan, acolo unde pastorul Buia si acolitii familiei sale, calauzesc obstea Domnului in acelasi duh al avaritiei si setei de personalitate, in abuzuri de putere si nepotisme deloc sanatoase sau conforme cu bunele rinduieli sfinte ale bisericii. La biserica unde se gaseste un intreg arbore genealogic al familiei Buia, fiecare ocupand pozitii importante care sa fie favorabile deciziei pastorului, veti putea gasi o gama larga de oferte spirituale. Veti putea beneficia de servicii religioase teatrale de exceptie, unde pastorul poate in timpul mesajului divin sa planga si sa rada, sa faca giumbuslucuri si sa chicoteasca, un adevarat teatru modern pe care nu-l puteti rata in timpul vizitelor la Detroit. Un alt soi de oferta vine pentru a mai rotunji veniturile omului lui Dumnezeu, greu incercat de plimbarile cu avionul intr-o parte si alta a lumii, serviciul de colecta al banilor celor prezenti care in numele Domnului, vor trebui de trei sau patru ori, sau asa cum vrea Domnul si cu pastorul, sa adune dolarii enoriasilor naivi si speriati de pedeapsa care va veni peste ei. Sigur ca nu toate fondurile sunt inregistrate in evidentele contabile, cine ar fi atit de curajos si ar indrazni sa intrebe ceva? Insa mie mi s-a propus cindva de un binevoitor al Domnului, ca pot sa ocolesc taxele daca dau o suma importanta Domnului care sa suporte activitatile bisericii pastorului Buia. Daca obtin venit mai mult $ 150 000, ca sa platesc mai putin, imi pot permite o donatie marunta de 5000 si mi se poate da receipt de 10 000, in felul asta si Domnul va fi multumit si federalul care nu va sti nimic; si voi fi si eu cea mai multumita. Incurcate sunt caile Domnului! Dar si mai incurcate sunt de cei care le incurca si vor sa fie si ai lui Dumnezeu si ai diavolului. In Romania probabail ca acesti profitori ai navitatii pocaitilor sinceri ar fi fost deja adusi in fata legii, pentru fapte de coruptie si insusiri de foloase necuvenite, dar in America se cred protejati de glasul falsilor profeti care suna cu goarna venirea judecatii ceresti in timp ce calauzele oarbe insi umple sacii cu dolari. Sigur ca aceste murdarii sunt acoperite de perdele finaciare care fac apel la misiunea si nevoia de evanghelizare a lumii, altfel ar fi penibil pentru un pastor ca Buia sau altul sa cumpere biletul de avion pe bani lui, in timp ce prin valizele doldora de rufe necesare calatoriei se gasesc probabil pachete cu mii de dolari ce asteapta sa fie tranzitati ilegal in afara Americii, spre Romania sau cine stie catre ce paradisuri fiscale.
Poate ca Domnul are rabdare cu preafericitii in cauza dar bine ar fi sa se autosesizeze reprezentantii cultului in cauza de aici din America si poate si cei din Romania, inainte ca binecuvantarile legilor sa-si faca simtita prezenta taioasa, si mladitele neroditoare sa fie taiate cu adevarat.
Nu exista nici o indoiala ca in spatele unor fete bisericesti, pacatul se poate incalzi cel mai bine. Daca IRS si FBI au urmarit felul in care Cladovan si ceilalti au nesocotit sa dea cezarului ce este al cezarului si au pierdut din vedere ca sunt preotii Domnului, cu siguranta va veni o zi a eliberarii de demonul coruptiei, pacatului si firescului si in bisericile Romane din intregul spatiu American, pentru ca intotdeauna America a fost un bun exemplu pentru lumea intreaga, de ce sa nu fie in continuare un exemplu al credintei si pentru romanii americani si pentru cei de acasa?
Pina atunci ne rugam ca eliberarea sa vina peste Michigan, si apoi catre Oregon si asa mai departe.
Mi-as dori ca aceste riduri sa fie publicate in speranta ca avind cunoasterea adevarului, adevarul ne va face pe toti liberi.
A dumneavoastra fidela cititoare,
Simina Zagrean
noiembrie 21, 2008 at 12:21 pm
In primul rand ii multumesc lui Dumnezeu pentru voi finca am primit lumina si har.Mi-au placut ideile voastre si ase se intampla ca fiecare suntem diferiti si simptim diferit,insa toti ar trebui sa fim Trupul lui Hristos,adica un tot si zic ca Dumnezeu sa ne ajute la asta insa dupa cum usur se poate observa se pare ca ne indepartam…sunt multe de zis insa sunt tanar si s-ar putea ca ceea ce cred azi cu tarie maine sa schimb,findca suntem schimbatori,si ar trebui sa acceptam asta,si ar trebui sa acceptam si ca nu avem experienta destula!Vad in viata mea lipsa de rugaciuna,lipsa de partasie cu fratii,sa nu se inteleaga ca nu merg la biserica,ci faptul ca nu stam uni cu altii de vorba si sa ne iubim mai mult.Inainte de toate ar trebuii sa fim lumina,sare si zic ca Domnul sa aiba mila de noi!Fiti binecuvantati!Haideti sa ne pocaim,sa ne smerim si sa ne sfintim viata!Fiti exemple unde sunteti si dati cinste Domnului!
noiembrie 30, 2008 at 3:16 pm
Blestemat sa fie Duhul Sfant!!!!!!
Amin,fratilor!
ianuarie 9, 2009 at 5:48 pm
scriu uni ca dece le opresc sa umble cu blugi sau pantaloni la biserica daca oameni astia ar citi sf biblie si ar inpleni tot ce scrie acolo nu ar mai scri asa ceva dar scri clar ca femeie nu are voiesa umble in haine barbatesti si cu capu golsi sasi arate trupulei si golaciunea ei este ceva strigator la cer eu nu snt penticostala dar imi place cum este la ei degeaba nu va inchinati la cruce si mergeti la biserica in blugi sau in fusta scurta este un pacat mareeu sant ortodoxsa si la noi umbla in blugi la biserica dar mie numi place si mam gandit sa maduc la penticostali ca imi pare bine ca penticostali pastori nu lasa sa vina la biserica in blugi isus cum umbla sau mama lui umbla in haine lungi si cu corpu acoperit si noi trebuie sa luam exsemplu de la ei trebuie sa inplanim ce scrie in bibliedaca ne pocaim trebuie sa ne pocaim de toate
ianuarie 31, 2009 at 6:28 pm
NU CRED CA E NORMAL SA VORBIM DE PUSTAN SAU EXTREMISTUL “SERBAN DE SUCEAVA” DE MUZICA CANTATA SUB ALINIAMENTUL VESTIMENTAR ARHAIC AL ACELUIAS SUCEVIST SERBAN CU ALIURA SI SUBSTRATURI VECHI-COMUNISTE.
EU CRED CA ACESTE ASPECTE IMORALE TREBUIE INLATURATE SI IN MOD PRACTIC MATURITATEA SPIRITUALA SA-SI FACA APARITIA IN BISERICILE PENTICOSTALE
ELE SA SE RIDIE LA VALOAREA PE CARE DUMNEZEU O DORESTE aJUTA-NE dOAMNE SA IESIM DIN MEDIOCRITATEA SI TEATRISMUL ACESTA SPIRITUAL
februarie 3, 2009 at 4:10 pm
Va rog frumos,baticul nu se poarta ori si cum ,se leaga cu trei noduri in fata .In numele Tatalui, Fiului, si Duhului sfant. Hai ca pe asta na-ti stiuto LIVE de la Arad . Am ajuns la limita penibilului , de ce credeti ca fuge lumea de noi ,va spun eu :din cauza prostiei ma scuza-ti, multei prosti.
opritii penticostalizarea si propagarea subculturi.
februarie 7, 2009 at 10:24 pm
Catre administratorul blogului . Daca existi te rog raspunde-mi .Am sa-ti spun ceva foarte important .
Remus
februarie 8, 2009 at 12:04 pm
Administratorul Blogului ,
te rog contacteaza-ma pe e-mail . Remus
iunie 20, 2009 at 10:02 am
Am 42 de ani sunt nascut in familie de credinciosi,citesc Sfanta sgriptura, merg la Biserica,vreau cu orice pret sa imi mintuiesc sufletul,etc…Pana in momentul in care scriu nu am auzit si intinlit o expresie de genul:Blestemat sa fie DUHUL SFANT!uNGLTV says, te rog ajuta-ma sa nu mor prost si necredincios! Multumesc!
iunie 20, 2009 at 10:15 am
AI dreptate (un priten adevarat)!…” Dintre acestia sunt cainii,tiranii, iudele si hotii/Pe unde-ar fi, pe orisiunde sunt fii iadului cu totii/!…Scamatori, ischibitionisti,buni de gura,fara echilibru in credinta,gata oricand de o noua aventura spirituala,jocul dea evreul,grecul ortodoxul,penticostalul etc…Nu totdeauna fatada,eticheta si -a iesi ca paduchele in frunte-vor reusi sa “convinga” pe cei lesne credinciosi!…Pentruca CEL care este CREDINCIOS,inca este VIU!…